منوی اصلی

چگونه دراز و نشست شیبدار انجام دهید؟

وقتی دراز و نشست شیبدار انجام می دهید، میز دراز و نشست شیبدار، به یک وسیله ی تمرین برای تقویت باسن، و محکم کردن عضلات شکم تبدیل می شود. این تمرین را می توان در زوایای مختلفی انجام داد، که وقتی قوی تر می شوید، عضلاتتان را به طور مداوم به چالش بکشد. تمرین با فرم صحیح تضمین می نماید که کمر و گردنتان دچار کشیدگی نمی شود. همیشه پیش از شروع هر گونه برنامه ی تمرینی با پزشک خود صحبت کنید تا این اطمینان را بدهد که در معرض خطر آسیب قرار ندارید.

انجام دراز و نشست شیبدارمیز دراز و نشست شیبدار هم می تواند در یک زاویه ی ثابت تنظیم شده باشد و هم اینکه ممکن است به شکل میز متحرکی باشد که می توانید زاویه را تغییر دهید. پیش از دراز کشیدن روی میز، آن را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید. اگر تازه کار هستید، از زاویه ی ۳۰ درجه شروع کنید، در حالی که ورزشکاران پیشرفته تر باید از زاویه ی ۴۵ درجه استفاده نمایند. طبق گفته ی سایت Muscle & Strength هرچه زاویه بیشتر باشد، تمرین چالش برانگیز تر خواهد بود. همیشه میز را چک کنید تا مطمئن شوید با فشار آور...
Read more health news
از fitnessmagazine.ir" بیشتر بخوانید
سفارشی سازی
اخبار محلی از استان؟
حذف مطالب خوانده شده؟
بله خیر