منوی اصلی

تمرینی که باعث کاهش 46 درصدی خطر مرگ می شود

تحقیقات نشان داده اند که تمرین قدرتی در سن بالاتر می تواند باعث افزایش طول عمر گردد، برای بهره مندی از مزایای این شکل از تمرین بدن، فقط لازم است دو بار در هفته به باشگاه بروید. محققان در کالج پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا، مرکز پزشکی میلتون هرشی ایالت پنسیلوانیا و دانشگاه کلمبیا، افراد مسنی که فقط دو بار در هفته در تمرینات قدرتی شرکت کرده بودند را بررسی کرده و کشف کردند که این کار به افراد ۶۵ ساله یا بالاتر، کمک کرد که بیشتر زندگی کنند. نمونه پژوهشی که آنها برای این گروه خاص داشتند، کوچک بود و در واقع فقط شامل ۱۰ درصد از تعداد کل گروه سنی می شد اما شواهد به دست آمده گران بها هستند.

این داده ها از طریق بررسی هایی که در طول ۱۵ سال از زندگی های شرکت کنندگان و از اطلاعات مربوط به گواهی فوت آنها از سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ به دست آمد. این تحقیق دریافت افراد مسنی که دو بار در هفته در تمرینات قدرتی شرکت کرده بودند، یک کاهش ۴۷ درصدی در مرگ قلبی و یک کاهش ۱۹ درصدی مرگ ناشی از سرطان داشتند.تمرین قدرتی چه کاری می تواند انجام دهد؟ورزش از هر نوعی می تواند به طولانی کردن زندگی کمک کند و تمرین قدرتی، مزایای زیادی دارد. هنگامی که صحبت از پیری می شود، عضلات ما یکی از اولین چیزهایی ه...
Read more health news
از fitnessmagazine.ir" بیشتر بخوانید
سفارشی سازی
اخبار محلی از استان؟
حذف مطالب خوانده شده؟
بله خیر