بخش‌های اصلی
زیرگروه‌های تکنولوژی

تیم سازنده Rainbow Six Siege امروز بروزرسانی بزرگ 5.3 را منتشر می‌کند

به نظر می رسد تیم سازنده Rainbow Six Siege هیچ وقت استراحت نمی‌کنند و یا اگر هم که می کنند ما خبر نداریم.

Rainbow Six Siege یک بروزرسانی بزرگ و دوست داشتنی را دریافت می کند که باگ های زیادی را قرار است رفع کند.

قرار است این بروزرسانی که تاریخ عرضه آن ۱۱ ژانویه یعنی امروز زده شده مشکلات زیادی را برایتان حذف کند. در زیر اطلاعات مربوط به این بروزرسان را که در فروم یوبیسافت منتشر شده بود می بینید.

ویژگی‌های جدید

یک دکمه توقف(Pasue) در لابی بخش Custom در هنگام انتخاب Operator

  • ما یک دکمه توقف را به سیستم هوش مصنوعی اضافه کردیم که این اجازه را به میزبان یک مسابقه Custome می‌دهد تا هنگام انتخاب Operator بتوانند بازی را متوقف کنند.
  • برای این کار میزبان باید دکمه {End}/{دکمه استارت+دی‌پد بالا} را برای توقف شمارش‌گر بزند. برای ادامه بازی باید این عمل را دوباره انجام دهند.

گیم پلی

  • درست شد – تکه‌های مانع‌ها(Barricade) اگر از یک زاویه مستقیم شلیک می‌شدند در هوا می‌ایستادند.
  • درست شد – در موارد خیلی کم یک drone قادر بود تا از سپر یک Attacker مرده برای جابجا کردن Defuser استفاده کند.
  • درست شد – با این که یک دیوار مستحکم شده(reinforced)، بعضی اوقات می‌شد که از این دیوار رد شد.
  • درست شد – زمانی که یک کاربر سپر روی زمین می‌خوابید تا از drone خود استفاده کند ، سپر در آن حالت هم وجود داشت.
  • درست شد – در بعضی موارد ، سپر operator غیب می‌شد و باعث می‌شد فرد بمیرد.

Operator

IQ

  • درست شد – افتادن از هر ارتفاعی وقتی یک breaching charge در دست داشت باعث می‌شد که تفنگش غیب شود.

Tachanka

  • درست شد – تاثیر گلوله شاتگان روی سپر LMG این اپراتور نمی‌ماند.
  • درست شد – بعد از نابود کردن سپر LMG ، برای چند تصویر کوتاه دوباره ظاهر می‌شد.

Hibana

  • درست شد – کشتن با این اپراتور بعضی وقت‌ها محسابه نمی‌شد.

Echo

  • درست شد – کشتن با این اپراتور بعضی وقت‌ها محسابه نمی‌شد.
  • درست شد – droneهای این اپراتور بعضی وقت‌ها هنگام عبور از یک در به یک دیوار نامرئی برخورد می‌کرد.
  • درست شد – droneهای این اپراتور بعضی وقت‌ها هنگامعبور از اتاق ۲F Geisha در یک ساختمان به یک دیوار نامرئی برخورد می‌کرد.

Fuze

  • درست شد –  Cluster Chargeها گجت‌ها را بدون نابود کردن طبقات قابل نفوذ نابود می‌کرد.

Valkyrie

  • درست شد –  وقتی Black eye به یک Barricade شکسته برخورد می‌کرد در هوا معلق می‌ماند.

Frost

  • درست شد –  زمانی که یک تله روی یک سطح بالا آمده قرار داده می‌شد، حتی زمانی که کسی رویش نمی‌رفت منفجر می‌شد.

Blackbeard

  • درست شد – زمانی که یک rifle shield دوم را بعد از خراب شدن اولی در می‌آورد یک انیمیشن خراب نشان داده می‌شد.

Twitch

  • درست شد –  صدایی که از تیزر Shock Drone این شخصیت بعضی اوقات بیرون می‌آمد چندان درست نبود.

Jager

  • درست شد – در بعضی اوقات وسایل Magpie این شخصیت به گلوله‌های Hibana عکس‌العمل نشان نمی‌داد.

Kapkan

  • درست شد – کنترلر بازی‌باز موقع کشته شدن توسط EDD ویبره نمی‌گرفت.

بقیه موارد را در فروم یوبیسافت می‌توانید مشاهده کنید. اما از موارد قابل ذکر دیگر درست شدن Kill Camera است که در بعضی اوقات از دیوارها رد می‌شد و یا پای اپراتورها را به شکل‌های عجیب و غریب نشان می‌داد. هم‌چنین پیش آمده که زمانی که بازی‌باز از یک بازی Casual به بیرون انداخته می‌شد بازهم می‌توانستند به مسابقه برگردند که این مورد در این بروزرسانی حل شده است.

از "گیمفا" بیشتر بخوانید